Saturday, October 3, 2009

Raya, raya dan raya!!!

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakaatuh.

Wokey, sekarang saya ingin bercerita sedikit sebanyak tentang Sambutan Hari Raya Aidilfitri di SHAMS semalam. *okey dop ayat?

Pagi-pagi, pergi sekolahlah yer. Naik? Naik kereta. Hyundai Atos. Ah, ikut sukelah kerete ape pun, asal kerete. Kalau naik kerete sorong pun orang tatau. Ngeh-ngeh-ngeh!

Saya dibantu oleh Sofiah, Ainul dan Aina mengangkat barang yang 'agak' sedikit. Agak-agaklah. Bawa pinggan, mangkuk dan gelas. Kalau boleh, mungkin diorang akan suruh saya bawa dapur sekali. *err, sampai ke tahap inikah, kawan-kawan? ;)

Sepanjang hari, asyik duk ambil gaaaaaaaaaaaaaambar je. Saya naik musykil, tak bosan ke diorang ni? *padahal aku hok beriya-iya nok ambik gambo...lalala~

Okey, saya masukkan sekeping gambar. Seluruh muslimat, kecuali saya dan Athirah Nadia. Muslimin? Saya rasa diorang bawa kamera sendiri, kalau nak masukkan kat sini, pandai-pandailah bawak diri ye.





Erm, okaylah. Tak nak cite pepanjang. I have my own blog to update, too. Sorry! Alya, Tiqah and sesape yang ade blog, please aktifkan skit group ni, yaaaa...!


Takkan saya je duk merepeking kat blog ni. Blog ini milik kita bersamaa....! Ya, ingat tu, anak-anak! To Sofiah, Ainul, Aina, Raihanah, Sabrina and whoever yang rajin & baik hati & kiut, tolonglah belajar buat blog yee... Kk? Bulehla kite same-same mengupdate blog ini! *promote dok abih-abih


Hoh, tulong kabo tek ke Muslimin. Ana malah doh nok carre ke Muslimin. Dohla wak tupoh air batu pun ana hok tulong akat (saje nok bangge ey). Hahaha! Okey,okey. Nawok je. Bereh~


Wassalam.

No comments:

Post a Comment